تبلیغات
استخدام نیوز - دعوت به همکاری در دفتر تهران و جزیره کیش
  • استخدام نیوز

کاربر عزیز،
به وبسایت استخدام نیوز خوش آمدید

دعوت به همکاری در دفتر تهران و جزیره کیش

دعوت به همکاری

 

یک شرکت معتبر در زمینه IT جهت توسعه و تکمیل سرمایه نیروی انسانی خود در دفتر تهران و جزیره کیش دعوت به همکاری می نماید:

مهارت های عمومی:

مسئولیت پذیری، مهارت های ارتباطی، تمایل به یادگیری و توانائی حل مسئله، صداقت و نتیجه گرائی، مدیریت زمان و توانائی کار تیمی

مهارت های تخصصی :

ü      کارشناس بانک های اطلاعاتی، تحلیل و طراحی نرم افزار

·         تسلط بر بانک اطلاعاتی  MSSQL SERVER 2008+

·         تسلط کامل و مهارت بالا در زبان TSQL

 

 

از داوطلبین محترم تقاضا می شود رزومه خود را حداکثر ظرف مدت یک هفته به نشانی الکترونیکی jobholder2016@gmail.com  و یا به شماره فکس 26422302 ارسال نمایند.



نظرات شما

  1. FC2Live+
    دوشنبه 10 مهر 1396 11:39 ق.ظ

    ممنون از وبلاگ خوبتون

  2. android
    شنبه 8 مهر 1396 01:55 ق.ظ

    خیلی خوب بود ممنون

  3. WeChat 6.5.16
    شنبه 8 مهر 1396 12:52 ق.ظ

    ممنون از وبلاگ خوبتون

  4. Foot Issues
    یکشنبه 15 مرداد 1396 11:37 ق.ظ

    If you would like to get a great deal from this article then you
    have to apply such strategies to your won webpage.

  5. How do you treat Achilles tendonitis?
    جمعه 6 مرداد 1396 06:44 ب.ظ

    I'm extremely impressed with your writing skills and
    also with the layout on your weblog. Is this a paid theme or did you modify it yourself?
    Anyway keep up the excellent quality writing,
    it's rare to see a great blog like this
    one today.

  6. How long will it take for my Achilles tendon to heal?
    شنبه 31 تیر 1396 07:56 ق.ظ

    WOW just what I was looking for. Came here by searching for
    Can stretching help you grow taller?

  7. nakeshasposato.wordpress.com
    جمعه 30 تیر 1396 01:23 ب.ظ

    Your means of explaining all in this article is really good, every one be capable of effortlessly be aware of it, Thanks
    a lot.

  8. foot pain ball
    یکشنبه 11 تیر 1396 10:28 ق.ظ

    Thanks for finally writing about >استخدام نیوز
    - دعوت به همکاری در دفتر تهران و جزیره
    کیش <Loved it!

  9. https://tracybialke.wordpress.com/category/severs-disease/
    دوشنبه 5 تیر 1396 05:04 ب.ظ

    Hi my loved one! I wish to say that this article is
    awesome, great written and include approximately all vital infos.

    I would like to peer more posts like this.

  10. jesse1landry8.hazblog.com
    پنجشنبه 18 خرداد 1396 08:54 ق.ظ

    Ahaa, its nice dialogue about this piece of writing
    at this place at this webpage, I have read all that, so at this time
    me also commenting here.

  11. Howdy! This article couldn't be written any better! Reading through this article reminds me of my previous roommate!
    He always kept preaching about this. I'll send this post to
    him. Pretty sure he will have a good read. Many thanks for sharing!

  12. Leonida
    پنجشنبه 21 اردیبهشت 1396 09:19 ق.ظ

    This is the perfect website for anyone who wants to understand this topic.
    You realize so much its almost hard to argue with you (not
    that I really would want to?HaHa). You certainly put a fresh spin on a topic which has been discussed for
    years. Excellent stuff, just great!

  13. BHW
    سه شنبه 29 فروردین 1396 03:27 ب.ظ

    You need to be a part of a contest for one of the finest blogs online.
    I am going to highly recommend this site!

  14. manicure
    پنجشنبه 17 فروردین 1396 05:38 ب.ظ

    I know this site gives quality dependent articles and additional data, is there any other web site which gives these information in quality?

ارسال نظر

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر