تبلیغات
استخدام نیوز - استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سال92
  • استخدام نیوز

کاربر عزیز،
به وبسایت استخدام نیوز خوش آمدید

استخدام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سال92

    آخرین مهلت:نامشخص
استخدام نیوز -نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود (مرد) از بین جوانان، مؤمن، متعهد و كارآمد بصورت پیمانی پنج ساله انتظامی در مقطع افسری و درجه داری استخدام می کند. .
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

برای دانلود آگهی استخدام نیرووی انتظامی اینجا کلیک کنید

حجم فیلم :0/5 مگابایت


راهنمای دانلود: پس از کلیک بر روی لینک بالا در صفحه جدید بر روی  (ایجاد لینک دانلود) کلیک کنید و پس از چند لحظه در صفحه دیگری که باز می شود بر روی لینک دانلود  کلیک کنید .



تذکر: برای باز کردن فایلی که دانلود کرده اید احتیاج به برنامه Adobe Acrobat Reader دارید. اگر این برنامه را در کامپیوتر خود ندارید آن را از اینجا دریافت کنید.همچنین احتیاج به برنامه win rar دارید. اگر این برنامه را در کامپیوتر خود ندارید آن را از اینجا دریافت کنید.


نظرات شما

  1. بنده خدا
    جمعه 1 آذر 1392 09:31 ب.ظ

    با عرض سلام و خسته نباشید یه سوال دارم ببینم به نظر شما لرستانی ها آدم نیستند چرا تو هیچ آگاهی استخدامی لرستانی ها نیستند.

  2. چهارشنبه 27 شهریور 1392 08:08 ق.ظ

    سلام تورا خدا یه فکری به پیمانی های که بعلت عدم نیاز نیروی انتظامی استخدام نشدن بکنید

  3. آرش
    یکشنبه 6 مرداد 1392 11:18 ق.ظ

    چرا بحال مردم استان ایلامی که هر10 سال یک استخدامی داره نگاه نمیکنید گناه بچه های ایلام چیه مگه جزئی از مردم ایران نیستیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  4. ساسان جعفری
    شنبه 15 تیر 1392 12:02 ب.ظ

    سلام. آیا با مدرک فوق دیپلم عمران میشود در نیروی انتظامی استخدام شد.

  5. bikar
    یکشنبه 2 تیر 1392 05:10 ب.ظ

    استان ایلام هم استخدام افسری داره؟

  6. ترنم
    یکشنبه 2 تیر 1392 10:28 ق.ظ

    سلام لطفااگه نیروانتضامی نیروی خانوم خواستن به ما هم خبر بدیدازبس دنبال کار گشتیم پاک نا امید شدیم

  7. سید هاشم فرج زاده
    دوشنبه 13 خرداد 1392 06:25 ب.ظ

    با عرض سلام و خسته نباشید. گزینش استان کهگیلویه و بویراحمد به نحو خوب پاسخگو نیست، اگه لطف کنید به ما بگید استان ما در مقطع افسری چه رشته هایی گزینش دارد ممنون می شم.

  8. سپیده
    دوشنبه 13 خرداد 1392 11:21 ق.ظ

    سلام آخه ما خانوما باید چیکر کنیم؟من عشقم افسریه ولی همیشه آقایون در خط مقدم هستن چراااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  9. فاطمه
    پنجشنبه 9 خرداد 1392 02:32 ق.ظ

    سلام می شه بگید نیروی انتظامی از خانوم ها نیرو می گیره ؟ خواهشأ جواب بدید

  10. سه شنبه 7 خرداد 1392 12:18 ب.ظ

    سلام.میشه منو از استخدامات دولتى خبر کنید.

  11. زینب
    یکشنبه 5 خرداد 1392 01:31 ب.ظ

    سلام خانما چطور میتونند در نیرو انتظامی استخدام بشند؟
    لطفا خبربدید
    ممنون

  12. خواهر
    دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 12:26 ق.ظ

    مگه ما زن ها آدم نیستیم به علاقه ی ما توجه نمی کنید!

  13. محسن
    دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 05:12 ب.ظ

    مهلت آخرین ثبت نام آگهی استخدام نیروی انتظامی کی می باشد؟

  14. داریوش
    یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 12:08 ب.ظ

    سلام پس چرا رشته های مورد نیاز دانشگاهی برای استخدام نیروی انتظامی رو ننوشتین؟

  15. رضا
    چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 09:55 ق.ظ

    سلام مگه فردی باقد165بایدعلاقه اش نادیده گرفته شود

  16. نرگس
    یکشنبه 8 اردیبهشت 1392 11:52 ق.ظ

    مگه ما زن ها آدم نیستیم به علاقه ی ما توجه نمی کنید!

  17. ایلیا
    شنبه 7 اردیبهشت 1392 11:27 ق.ظ

    سلام ببخشید چه رشته هایی میخوان؟لطفا رشته های مورد نظر رو بزنید

  18. رضا
    چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 07:37 ب.ظ

    سلام لیسانس حسابداری دارم از اسلام آبادغرب رفتم هسته گزینش استان کرمانشاه گفتن استخدام درجه داریه افسری نداریم چیکار کنییم؟

  19. روح سرگردان
    چهارشنبه 4 اردیبهشت 1392 07:34 ب.ظ

    سلام منم رفتم گزینش استان کرمانشاه میگن استخدام افسری نداریم ، ما رو انداختین وسط چپ راست هوک آپر!!!!

  20. یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 03:59 ب.ظ

    خانوما آدم نیستن؟
    به کار نیاز ندارن؟

  21. محسن
    دوشنبه 19 فروردین 1392 05:43 ب.ظ

    استخدام مال چه استان های هستش بگیید لطفا

  22. مسعود حضرتی
    شنبه 17 فروردین 1392 10:27 ب.ظ

    دوباره سلام من از شهرستان رفتم مرکز گزینش استان گفتن استخدام افسری نداریم آگهی هم به ما ابلاغ نشده از فرماندهی مرکز به ما دستور جذب نیرو داده نشده.

  23. مسعود حضرتی
    جمعه 16 فروردین 1392 05:34 ب.ظ

    سلام ببخشید این آگهی تو سایت پلیس دات ای ار نیست فقط تو سایت شما هستش؟ این آگهی مربوط به کل کشور میشه ممنون میشم جواب بدین . خسته نباشید.

  24. مسلم
    چهارشنبه 14 فروردین 1392 11:37 ب.ظ

    سلام حداقل شرایطشو بزنید که ما نخوایم از شهرستان بریم مرکز استان که تازه بفهمیم شرایطشو داریم یا نه.ممنون

  25. مسعود حضرتی
    سه شنبه 13 فروردین 1392 11:09 ب.ظ

    دستتون درد نکنه ممنون

  26. داود
    شنبه 10 فروردین 1392 09:12 ب.ظ

    ثبت نام مگر اینترنتی نیست؟

  27. وحید
    شنبه 10 فروردین 1392 06:01 ب.ظ

    سلام ببخشید این اگهی فقط تو سایت شما دیدم وخود نیروی انتظامی هم توسایتش این اطلاعیه رو نزده ( استخدام 92)

  28. علی
    چهارشنبه 7 فروردین 1392 11:09 ق.ظ

    سلام.ببخشید این آگهی استخدام نیرو انتظامی مال سال 91 یا 92؟چرازدین91؟ممنون میشم اگه زودتر جواب بدین

    • استخدام نیوز

      ممنون از توضیحات شما مربوط به سال 92 می باشد

ارسال نظر

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.