تبلیغات
استخدام نیوز - آدرس و شماره تلفن دفاتر کاریابی استان کرمانشاه
  • استخدام نیوز

کاربر عزیز،
به وبسایت استخدام نیوز خوش آمدید

آدرس و شماره تلفن دفاتر کاریابی استان کرمانشاه


 
استخدام نیوز/estekhdamnews.com   آدرس و شماره تلفن دفاتر کاریابی  استان کرمانشاه
آدرس و شماره تلفن دفاتر کاریابی شهر کرمانشاه

آدرس و شماره تلفن دفاتر کاریابی شهر اسلام آباد غرب

آدرس و شماره تلفن دفاتر کاریابی شهر هرسین
   

موضوعات مرتبط

مراکز کاریابی استان ها ،

نظرات شما

  1. مژده حیدریان
    دوشنبه 3 اسفند 1394 06:54 ب.ظ

    من مژده حیدریان25ساله لیسانس حسابداری از کرمانشاه هستم به شدت به کار نیاز دارم فوق العاده منظم و دقیق در انجام امور هستم

  2. سوسن
    جمعه 11 دی 1394 09:24 ب.ظ

    با سلام من دارای مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی هستم و نیازمند کار میباشم در صورت امکان کمکم کنید.

  3. شهرام حقیقی
    دوشنبه 7 دی 1394 10:48 ب.ظ

    با سلام وادب
    اینجانب شهرام حقیقی با مدرک تحصیلی سیکل متقاضی کار میباشم هر کار هم باشه انجام میدم

  4. مریم
    دوشنبه 9 شهریور 1394 10:39 ق.ظ

    سلام
    من لیسانس مکانیک دارم و مسلط به زبان انگلیسی هستم
    به کار نیاز دارم.ممنونم

  5. امین توکلی
    یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 11:04 ب.ظ

    با سلام.من امین توکلی رایگانی هستم کاردانی عمران دارم وترم آخر کارشناسی هستم.در امور کارهای عمرانی کاملا تسلط دارم.لطفا در صورت نیاز به ایمیلم تماس بگیرید

  6. زهرا
    چهارشنبه 26 فروردین 1394 11:51 ب.ظ

    باسلام وخسته نباشید من لیسانس اقتصاد ازدانشگاه رازی ام ولی بیکارم خواهشا کمکم کنید کاری پیداکنم

  7. عرفان
    دوشنبه 24 فروردین 1394 10:39 ق.ظ

    سلام. لیسانس عمران از تهران - 7 سال سابقه کار در اصفهان - تهران - اراک و ......
    اشنایی کامل با دفتر فنی و نرم افزار های اکسل. وورد. کد.سیویل تریدی.تکلا.رویت.تدبیر.و صورت وضعیت نویسی .
    دنبال کار تو شهر خودم هستم .(کرمانشاه) الانم اصفهان مشغولم. از دوری خسته شدم.

  8. ارش
    یکشنبه 16 فروردین 1394 08:44 ب.ظ

    ساکن شهر کرمانشاه هستم سابقه چندسال ویزیتوری دارم الان بیکارم

  9. ارش
    یکشنبه 16 فروردین 1394 08:38 ب.ظ

    ساکن شهر کرمانشاه هستم سابقه چندسال ویزیتوری دارم الان بیکارم

  10. زهرا
    دوشنبه 8 دی 1393 11:04 ق.ظ

    سلام من لیسانس رشته حسابداری هستم دراستان کرمانشاه دنبال کار میگردم خواهشا کمک کنید .ممنون

  11. فاطمه
    شنبه 15 آذر 1393 05:36 ب.ظ

    سلام... من لیسانس معماری دارم از دانشگاه سراسری... با نرم افزارهای فوتوشاپ، رویت، مکس، کد دو بعدی و سه بعدی، اسکچاپ، ورد و اکسل هم آشنایی کامل دارم... جویای کار هستم... ممنون

  12. ندا
    دوشنبه 10 آذر 1393 10:58 ب.ظ

    سلام من کارشناسی ژئومورفولوژی از دانشگاه سراسری دارم ودرحال حاضر بیکارم.لطفا کمکم کنید خسته شدم دیگه

  13. عاطفه
    یکشنبه 2 آذر 1393 01:21 ب.ظ

    با سلام و احترام
    اینجانب دارای مدرک طراحی دوخت و تخصص اصلی دوخت لباس مجلسی نیازمند کار در اموزشگاههای فنی هنری.

  14. عاطفه
    یکشنبه 2 آذر 1393 01:16 ب.ظ

    سلام
    اینجانب دارای مدرک لیسانس فیزیک با گرایش هسته ای توانایی گرداندن ازمایشگاهای مرتبط با رشته برای تمام رشته ها
    جویای کار در ازمایشگاها و تدریس

  15. آرزو
    شنبه 3 آبان 1393 09:48 ق.ظ

    اینجانب دارای فوق لیسانس مهندسی صنایع وجویای کار میباشم.

  16. فاطمه
    پنجشنبه 1 آبان 1393 05:47 ب.ظ

    سلام من بامدرک فوق دیپلم ادبیات فارسی دنبال کارتوکرمانشاه یاهمدان یاایلام یاسنندج هستم امااولویت اولم که ازهمه مهمتره کرمانشاست.بی زحمت برام پیگیرباشید

  17. چهارشنبه 2 مهر 1393 12:09 ب.ظ

    با سلام فوق لیسانس معماری هستم با 2 سال سابقه کار اجرایی.جویای کار مناسب در شهر کرمانشاه هستم.تشکر

  18. چهارشنبه 26 شهریور 1393 10:04 ق.ظ

    با سلام اینجانب محمدی کارشناس مدیریت بازرگانی جویای کار هستم خواهشا مرا مساعدت نمایید.

  19. یکشنبه 23 شهریور 1393 12:22 ب.ظ

    سلام
    فقط میترسم آخرش پیر بشیم وجایی استخدام نشیم
    کارشناس بهداشت حرفه ای

  20. سحر
    چهارشنبه 19 شهریور 1393 10:37 ق.ظ

    باسلام دیپلم كامپیوتر دارم 2 ساله دنبال كار میگردم ی كاری هم واسه من بیدا كنیید هرچی باشه مهم نیست

  21. زیبا
    جمعه 9 اسفند 1392 07:12 ب.ظ

    با سلام
    من لیسانس زیست شناسی از دانشگاه رازی دارم به یک کار مناسب بخصوص تدریس احتیاج دارم

  22. زهرا رسولیار
    شنبه 3 اسفند 1392 11:13 ب.ظ

    با سلام
    اینجانب متقاضی کار در کرمانشاه هستم با مدرک مهندسی صنایع-تحلیل سیستم ها
    با تشکر

  23. حامد
    جمعه 2 اسفند 1392 02:34 ق.ظ

    سلام من مدرک فوق دیپلم برق صنعتی دارم الان هم دانشجوی ترم آخر لیسانس ابزار دقیق هستم نمیخوام تواین وضعیت بیکار بمونم از شما خواهش میکنم مرا مساعدت نمایید.

  24. سه شنبه 15 بهمن 1392 02:43 ب.ظ

    با سلام
    من فارغ التحصیل رشته روانشانسی در مقطع کارشناسی جویای کار هستم

  25. مرضیه مبارکی
    یکشنبه 17 آذر 1392 05:23 ب.ظ

    سلام
    اینجانب بامدرک لیسانس فقه وحقوق ازدانشگاه دولتی موفق به یافتن کاری مناسب نشده ام لذاازشماتقاضای شغلی مناسب دارم خواهش می کنم مساعدت فرمایید
    باتشکر

  26. مریم
    شنبه 18 آبان 1392 02:45 ب.ظ

    لیسانس بیکارم شیش ساله دنبال کار میگردم هیچ نوع سهمیه ای ندارم

  27. فرشاد
    جمعه 1 شهریور 1392 05:38 ب.ظ

    بنده لیسانس نرم افزار کامپیوتر و دنبال کار میگردم در هر شهر و مکان فرق ندارد فقط پول بدن

  28. فروزان
    پنجشنبه 3 مرداد 1392 12:11 ب.ظ

    سلام و احترام
    مدرک لیسانس مهندسی معدن از دانشگاه دولتی دارم و به کامپیوتر و نرم افزارهای مربوطه تسلط دارم. خیلی وقته جویای کارم توروخدا کمکم کنید.

  29. دوشنبه 10 تیر 1392 11:17 ق.ظ

    باسلام واحترام
    اینجانب بامدرك لیسانس معماری ومعدل كل 18ومسلط به اتوكد دو بعدی وسه بعدی وتری دی مكس و فتوشاپ و ویری و ورد جویای كار میباشم.

  30. حمزه
    جمعه 7 تیر 1392 08:37 ق.ظ

    باسلام لیسانس صنایع غذایی و جویای کار مناسب

ارسال نظر

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
نمایش نظرات 1 تا 30