تبلیغات
استخدام نیوز - استخدام هایپرسان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور
  • استخدام نیوز

کاربر عزیز،
به وبسایت استخدام نیوز خوش آمدید

استخدام هایپرسان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور

 
استخدام نیوز/estekhdamnews.com  استخدام هایپرسان بزرگترین فروشگاه زنجیره ای کشور


   آخرین مهلت:برای این آگهی مهلت تعیین نشده است



هایپرسان، تجربه ای فوق العاده در هر زمینه

چرا به هایپرسان بپیوندیم ؟

هایپرسان بر پایه استعداد و دانش فردی برای افراد، فرصت ترقی فراهم می کند، کسانی که برای کار سخت، کسب بهترین نتایج ممکن و دریافت پاداش جهت توانایی استثنایی خود آماده باشند.

فرصت های بزرگ:

هایپرسان فرصت هایی برای رشد سریع به افراد مستعد و متخصصین فنی در دفاتر و مراکز خود در سراسر ایران عرضه می کند.

روحیه عظیم:

هایپرسان در پی افرادی مصمم به موفقیت است. کسانی که ابتکار و مهارت های تخصصی فوق العاده ای از خود نمایش می دهند.

جوایز بزرگ:

هایپرسان برای فعالیت های فوق العاده کارکنان خود جوایز تضمین شده ارائه می دهد.

ما به دنبال چه کسانی هستیم؟

ما به دنبال افرادی متعهد و علاقه مند با مهارت های لازم جهت کار در بالاترین استاندارد هستیم. "افراد درست" باید در کار خویش متخصص بوده و برای ایفای نقشی فعال آماده و مشتاق باشند. در هایپرسان افراد با استعدادی که در پی آنها هستیم را "افراد مناسب" می نامیم. آنها افرادی هستند که با فرهنگ کار تیمی شرکت هماهنگ بوده و مصمم به موفقیت هستند. این افراد ، اشتیاقی چشمگیر و سیر نشدنی برای رقابت داشته و خود را وقف کار کرده اند. آنها فعال، کاملاً با کفایت بوده و توانایی سریع و قاطع عمل کردن را دارند. ایشان اراده صد درصد خود را برای پیگیری اهداف کوتاه و بلند مدت به کار گرفته و به همین اندازه برای انجام درخشان وظایف، جهت پیروزی مشتاق هستند.
فرصت های شغلی این شرکت به شما کمک می کند به رویاهای خود رنگ واقعیت بدهید، ما بهترین شرایط را برای رشد و شکوفایی توانایی های "افراد مناسب" فراهم می کنیم و به عملکردهای استثنایی کارکنان پاداش می دهیم. جهت ثبت نام می توانید به فرم ثبت اطلاعات اولیه رجوع نمایید.
 
مشاغل مورد نیاز
      

« 7 آزمون استخدامی» برای اولین بار در ایران

- اگر به فکر استخدام در ادارات دولتی و شرکت های خصوصی هستید...

- اگر دوست دارید در استخدام از دیگران یک گام جلوتر باشید...

- اگر در تصمیم تان برای استخدام جدی هستید...

-اگر میخواهید در آزمون استخدامی که مد نظرتان است قبول شوید....

-اگر شما قصد شرکت در آزمون استخدامی در ادارت،نهادها،بانک ها،سازمان های دولتی و خصوصی و شرکت های مختلف را در آینده ای نزدیک دارید « 7 آزمون استخدامی»  کمک بزرگی به شما در جهت آشنا شدن نمونه آزمون و سوالات آن خواهد کرد.





نظرات بینندگان:

تذکر:
1-استخدام نیوز نظرات خلاف قانون و حاوی کلمات رکیک و توهین آمیز را منتشر نمی کند.
2-
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
3-نظرات خصوصی قابل نمایش نخواهد بود.
4-از نوشتن شماره تماس در نظرات خود خوداری نمایید.




موضوعات مرتبط

مهمترین آگهی های استخدام ،

نظرات شما

  1. نسترن
    شنبه 14 فروردین 1395 11:52 ق.ظ

    با سلام
    قت شما به خیر من فوق دیپلم حسابداری هستم و21ساله هستم به نرم افزار هلو مسلط هستم وخواهان کار در هایپرسان می باشم .

  2. سارافخرایی زند
    سه شنبه 6 بهمن 1394 10:23 ب.ظ

    باعرض سلام وخسته نباشید من ترم اخر کارشناسی رشته حسابداری بانکی هستم با۱سال سابقه کار درزمینه ی حسابداری.۲۲سال سن دارم وعلاقمند به همکاری باشماهستم.باتشکر

  3. مینا رضایی
    شنبه 26 دی 1394 12:24 ب.ظ

    با سلام . مینا رضایی هستم ساکن خانی اباد نو فوق دیپلم .تقاضای کار در هایپر سان قسمت صندوقداری هستم سه سال سابقه کار در فروشکاه دولتی کیش .

  4. فائزه
    پنجشنبه 3 دی 1394 08:14 ق.ظ

    باسلام اینجانب فائزه اعتمادی دارای مدرک کارشناسی رشته ی حسابداری،خواهان کار در هایپرسان رشت هستم.باتشکر

  5. maryam
    دوشنبه 25 آبان 1394 01:25 ق.ظ

    فوق دیپلم حسابداری

  6. فیروزه علیپور
    جمعه 24 مهر 1394 08:22 ق.ظ

    با عرض سلام خانمی مجرد 32ساله با 6سال سابقه کاری در فروشگاه شهدا تجریش وکارمند دفتر املاک اسناد 6شعرری از شما تقاضای کار صندوقداری را دارم ممنون میشوم

  7. مونا ملکی
    چهارشنبه 1 مهر 1394 09:27 ب.ظ

    سلام.من فوق دیپلم رشته امورمالی ومالیاتی هستم سابقه کار ندارم.22 سال سن دارم علاقمند به درخواست همکاری دارم.باتشکر

  8. محمدرضااحمدی
    جمعه 6 شهریور 1394 10:48 ق.ظ

    با سلام اینجانب علاقه مند به همکاری با گروه شما هستم و تخصص بنده در فروشندگی و رانندگی می باشد در ضمن گواهینامه پایه 1هم دارم کارت پایان خدمت هم دارم و26 سال دارم باتشکر

  9. فاطمه مرادی
    یکشنبه 21 تیر 1394 07:20 ب.ظ

    سلام واقعا علاقه كار در هایبرسان دارم و ثبت نام هم كردم ولی خبری نشد دیبلم حسابداری دارم اشنایی كامل هم ب هایبرسا ن دارم قسمت پرومون و هم خیلی دوس دارم

  10. فاطمه مرادی
    یکشنبه 21 تیر 1394 07:12 ب.ظ

    سلام واقعا علاقه كار در هایبرسان دارم و ثبت نام هم كردم ولی خبری نشد دیبلم حسابداری دارم اشنایی كامل هم ب هایبرسا ن دارم قسمت پرومون و هم خیلی دوس دارم

  11. سمانه صالح زاده
    دوشنبه 8 تیر 1394 04:43 ق.ظ

    سلام من خواهان کار در هایپر سان ( نجم خاور میانه) هستم. خیلی زیاد علاقه ی همکاری با هایپر شما را دارم.با تشکر

  12. سهیلاعباسی
    یکشنبه 7 تیر 1394 06:03 ق.ظ

    سلام
    من کاردانی حسابداری دارم، و علاقه مند همکاری با شما هستم، بومی کرج و به زبان انگلیسی و.... آشنا هستم و 23دارم.

  13. دوشنبه 1 تیر 1394 08:27 ب.ظ

    سلام من ارشد مدیریت دارم ودر هایپرمی و جاهای دیگه هم کار کردم خواهان همکاری با شما هستم

  14. سمیه
    دوشنبه 1 تیر 1394 08:06 ب.ظ

    سلام من ارشد مدیریت دارم ودر هایپرمی و جاهای دیگه هم کار کردم خواهان همکاری با شما هستم

  15. شنبه 29 فروردین 1394 08:51 ب.ظ

    سلام. آرش داداشیم. متولد 66. دیپلم دارم و 14 ماهه تو فروشگاه زنجیره ای جانبو مشغول به کارم و آخرین سمتم معاون فروشگاه بودم.خواهان کار تو هایپر سان یا هایپر استار هستم.

  16. نسیم خداپرست
    چهارشنبه 13 اسفند 1393 06:15 ب.ظ

    سلام ،مدتی صندوق دار خانه کاشانه بوده ام و در در بعضی فروشگاه ها فروشندگی کردم،به دنبال کار فروشندگی هستم،با تشکر

  17. اصغری
    جمعه 10 بهمن 1393 11:47 ب.ظ

    سلام من یکسال در گوشی فروشی کار کردم و شیش ماه در فروشگاه زنجیره ای اتکا مشغول بکار بودم اشنا ب چیدمان وکار در فروشگاه هستم.اماده به همکاری باشماهستم
    ممنون میشم پاسخ بدین

  18. مریم باقری آق قلعه
    سه شنبه 16 دی 1393 11:29 ق.ظ

    سلام من کاردانی کتابدار هستم و هنگام افتتاح فروشگاه تمام مراحل استخدامی و آموزشی فروشگاه را جهت تصدی شغل صندوقداری گذرانده ام ولی به جهت اشتغال به تحصیل از ادامه همکاری با شما بازماندم و در حال حاضر مایل به همکاری با شما میباشم.

  19. مریم باقری آق قلعه
    سه شنبه 16 دی 1393 11:29 ق.ظ

    سلام من کاردانی کتابدار هستم و هنگام افتتاح فروشگاه تمام مراحل استخدامی و آموزشی فروشگاه را جهت تصدی شغل صندوقداری گذرانده ام ولی به جهت اشتغال به تحصیل از ادامه همکاری با شما بازماندم و در حال حاضر مایل به همکاری با شما میباشم.

  20. فاطمه حبیبی
    سه شنبه 27 آبان 1393 08:27 ب.ظ

    سلام من 22 ساله و كاردانی IT هستم و خواهان همكاری با مجموعه شما هستم. ممنون

  21. فرزانه زارعی
    سه شنبه 20 آبان 1393 01:59 ب.ظ

    دارای مدرک کاردانی حسابداری و دانشجوی کارشناسی و منزل نزدیک فروشگاه میباشم اماده ی همکاری با فروشگاه هستم

  22. red eagle
    پنجشنبه 8 آبان 1393 06:58 ب.ظ

    سلام و خسته نباشید خدمته شما بنده 18 سالمه و دیپلم ادبیات و علوم انسانی دارم و درحال حاضر سرکلاس های حسابداری میشینم یعنی فعلا دوره های کامیپویتری رو میبینم دوس دارم باشما همکاری داشته باشم البته پاره وقت

  23. یلدا
    سه شنبه 6 آبان 1393 03:37 ب.ظ

    سلا من لیسانس مدیریت بازرگانی دارم خیلی دوست دارم باشما همکاری کنم
    تشکر

  24. میثم
    چهارشنبه 23 مهر 1393 11:19 ب.ظ

    با سلام من کاردانی حسابداری بازرگانی هستم 24 ساله خواهان کار در هایپر استار هستم با تشکر.

  25. الهه
    پنجشنبه 10 مهر 1393 10:31 ب.ظ

    با عرض سلام.فارغ التحصیل مدیریت بازرگانی،دارای مدرک icdl و سابقه کار اداری و حسابداری علاقه زیادی به همکاری با فروشگاه هایپرسان را دارم.

  26. لعیا
    چهارشنبه 9 مهر 1393 01:51 ب.ظ

    سابقه کار 10 سال مدیریت و منشی با مدرک دیپلم کامیوتر و فوق دیپلم معماری
    متاهل و ساکن تهرانپارس

  27. علی
    چهارشنبه 11 تیر 1393 03:54 ب.ظ


    سلام من علی 17 سال دارم و می خواهم هم کاری لازم ر ا با شما داشته باشم ولی نمیدونم چی جوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  28. shayan khanalipoor
    سه شنبه 10 تیر 1393 01:43 ب.ظ

    سلام من شایان هستم و خواهان همکاری با شرکت نجم را دارا هستم

  29. زهره
    چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 04:28 ب.ظ

    سلام
    من دارای مدرک فوق لیسانس اقتصاد و با 25 سال سن آماده و خواهان همکاری با هایپرسان می باشم.

  30. donya
    چهارشنبه 14 اسفند 1392 02:46 ب.ظ

    با عرض سلام وخسته نباشید من دیپلم کامپیوتر هستم وصندوقدار فروشگاه یاران دریان بوده ام واشنا هستم با صندوقداری خیلی دوست دارم با شما همکار بشم ولی نمیدونم چه جوری راهنمایی کنید

ارسال نظر

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
نمایش نظرات 1 تا 30