تبلیغات
استخدام نیوز - همسر مهربانی دارم ولی به زن دیگری علاقه مند شده ام که نمی توانم فراموشش کنم!
  • استخدام نیوز

کاربر عزیز،
به وبسایت استخدام نیوز خوش آمدید

همسر مهربانی دارم ولی به زن دیگری علاقه مند شده ام که نمی توانم فراموشش کنم!


استخدام نیوز -جوانی هستم ۳۰ساله،۷ سال پیش ازدواج کردم و همسر دلسوز و مهربانی دارم، ولی ۳ سال قبل عاشق زن دیگری شدم و تا چند ماه قبل با هم ارتباط داشتیم. در طول این ارتباط، همسرم متوجه شد و مدتی مرا ترک کرد ولی دوباره برگشت و با من زندگی می کند. اما من نمی توانم آن زن را فراموش کنم و مدام به فکرش هستم. شما بگویید چه کنم؟
همسر مهربان


( اکنون پاسخ مشاور را در باره آن می خوانیم:)

برخی از مردان به دلیل داشتن خصوصیت ذاتی "پلی گامی" که به معنای گرایش به چند همسری است، به طور طبیعی به داشتن بیش از یک همسر فکر می کنند، همچنین خصوصیت "منوگامی" در زنان گرایش به تک همسری را باعث می شود و چنین افرادی نمی توانند مردی را که عاشقش هستند به هیچ علت معقول و نامعقولی از یاد ببرند.

شما از علاقه همسرتان بهره مندید

همان طور که خودتان اشاره کردید همسر مهربان و دلسوزی دارید. وجود 7 سال زندگی مشترک و به خصوص برگشتن وی با وجود بی وفایی شما، کار ساده ای نیست مگر این که علاقه و دلبستگی زیادی نسبت به شما داشته باشد. نهایت آرزوی هر مردی زندگی در کنار همسری است که اولاً مشتاق او باشد و دیگر این که مهارت ابراز عملی و احساسی این امر را نیز داشته باشد. به نظر می رسد پاسخ صحیح و موشکافانه به این سوال تعیین کننده مسیر زندگی مشترک 7 ساله و افکار عاشقانه کنونی شما باشد: چرا عاشق یک زن دیگری شدید؟! علت به وجود آمدن این علاقه چه بود؟! اینکه به زن دیگری علاقه مند شده اید ممکن است دلایل بسیاری داشته باشد ولی اگر دلیل آن بی مهارتی ابراز عملی و احساسی همسرتان است می توانید زیر نظر یک متخصص آن را برطرف کنید.

عسل و خربزه را با هم نخورید!

اگر کیفیت رابطه با همسر مهربان تان بهبود یابد به طور طبیعی با گذر زمان احساس نیاز به یک همسر دیگر در ذهن تان کم رنگ تر خواهد شد، منتها شرط اساسی و اصلی آن ارتباط نداشتن به هر شکل و نحوی با آن زن است. خوب می دانید که عسل به تنهایی شفاست و خربزه نیز تنگ شربت، اما در کنار هم ... !

مهارت هایی که شما به آن نیاز دارید

اگر فرض کنیم یکی از دلایلی که باعث شده شما از زندگی مشترک خود فاصله بگیرید و ارتباط نادرست دیگری را شروع کنید، «نداشتن شناخت کافی از همسرتان باشد» اولین مهارتی که باید یاد بگیرید، دیدن داشته ها و نداشته های همسرتان با هم است و نه فقط دیدن کاستی ها یا نواقص! داشته های وی را به خود و به وی متذکر شوید، از یک غذای خوشمزه که برای شما می پزد گرفته تا تعهد، صبر و بخشندگی بزرگی که به خرج داده است. فضای مناسبی ایجاد کنید تا همسرتان به راحتی توقعات وانتظاراتش از شما و بی توقعی هایی که به او شده را مطرح کند، با صبر و شکیبایی آن ها را بشنوید، مراقب باشید قضاوت نکنید و فقط بشنوید، همدردی و درک تالمات همسرتان پاسخ فوق العاده ای است به از خود گذشتگی های وی. تکرار این فرآیند موجب شناخت بیشتر شما از همسرتان و نزدیکی بیشتر به او می شود. رفته رفته بهبود روابط شما و همسرتان نقش بسیار موثری در فراموش کردن و یادآوری نکردن آدم های خارج از این دایره خواهد داشت.

کار دیگری که شما و همسرتان باید از آن پرهیز کنید رجوع به گذشته است. در حال زندگی کنید و دائم یکدیگر را به زمان حال سوق دهید، گذشته و رفتارهای نادرست یکدیگر را یادآوری نکنید. امیدوارم در این مسیر کوشا باشید تا بهبودی کامل حاصل شود./روزنامه خراسان



برای نوشتن نظر خود در مورد سوال فوق و خواندن نظرات دیگران اینجا کلیک کنید.

سوالات و مشکلات خود را برای انتشار در سایت ( بخش به من بگوببد چه کنم؟) و مشاوره و جویا شدن نظرات دیگران از اینجا بفرستید.


نظرات شما

  1. چهارشنبه 22 اردیبهشت 1395 07:24 ب.ظ

    سلام

  2. دوشنبه 23 آذر 1394 02:21 ق.ظ

    عجیبه، اومدی فقط بنویسی که همسرت مهربونه وتو هم عوضش رفتی عاشق یکی بیشعورتر از خودت شدی...خب که چی بشه؟

  3. موسایوک
    چهارشنبه 13 آبان 1394 11:50 ب.ظ

    برو خوش باش عزیزم
    ولی....چی بگم آخه...خاک تو اون سرت ..بی غیرررررررررت

  4. یاس
    سه شنبه 24 شهریور 1394 09:12 ق.ظ

    خداماروهدایت كنه ولی خداازهرمردیازنی كه خیانت میكنه به حق امام رضانگذره وتقاصشوهم تواین دنیاهم اون دنیاپس بده الهی امین

  5. چهارشنبه 14 مرداد 1394 10:44 ق.ظ

    زندگی انقد ارزش نداره گه چند سال دیگه به گذشتت برگردی و بگی چه غلطی کردم .عشق کشکه بابا دم اونی که نشسته یه باهات گرم. اون زن حیلی زنه که نشسته پای زندگیش .ته ازت متنقر نشده تورو خدا یه کاری بکن تا مثل من بشی که صبر زنم که تموم شد رفت اون بی همه چیزم که به ظاهر عاشقم بود کیسمو خالی کردو ولم کرد. حالا من موندمو شبهای تنهاییم .

  6. چهارشنبه 7 مرداد 1394 06:21 ب.ظ

    یعنی این آقا باید بره بمیره زنش هم همین طور که یه هم چین آدم هرزه ای رو بخشیده و داره با اون زندگی میکنه یکی نیس بگه واقعا تو مردی یا فقط هیکل نحست مرده؟

  7. چهارشنبه 31 تیر 1394 11:03 ق.ظ

    منم نظر اون خانم رو که خیانت دیده میپذیرم باید بری باهمون که به قول خودت عاشقشی ۷سال زندگی کنی وبعدخیانت ببینی تاپاسخت رو بگیری⁉منم ده سال قبل عاشق شدم تاحدی که آرزوی مرگ کردم ولی به شوهر آینده ام که الان جونم براش میره خیانت نکردم هرگز خیانت نکن مگه نمیدونی هیچ عشقی اولی نیست

  8. سه شنبه 30 تیر 1394 05:59 ب.ظ

    برادر خوبم به جای اینکه به خودت تلقین کنی اون خانومو دوست داری تلقین کن که بی نهایت عاشق همسرت هستی و بجز اون به کسی دیگه فکرنمیکنی روزه ی تقوا بگیر.من خودم یه عشقی داشتم قبل ازدواجم که بهش نرسیدم. وقتی با یکی دیگه ازدواج کردم فکرمیکردم من از این جدا میشم و هیچکی نمیتونه برام جای عشق قبل ازدواجمو بگیره ولی به خدا توکل کردم و خواستم مهر اونو تو دل من بندازه و الان جوری عاشقشم که وقتی نیست قلبم میخاد تیکه تیکه بشه از دوریش

  9. سعید
    یکشنبه 21 تیر 1394 05:32 ب.ظ

    والا چی بگم.نامردیه دیگه.آدم باید وفادار به عشقش باشه.من که هنوز ازدواج نکردم حاضر نیستم به کسی جز عشقم فکر کنم چه برسه به اینکه عاشقش بشم.ولی خدایی عشقمو دوس دارم وقراره باهم عروسی کنیم.برامون آرزوی خوشبختی کنین.برامنم دعاکنین شغل مورد نظرمو پیداکنم و برم خواستگاری تک گل آرزوهام.ممنون ازهمه تون

  10. سعید
    یکشنبه 21 تیر 1394 05:31 ب.ظ

    والا چی بگم.نامردیه دیگه.آدم باید وفادار به عشقش باشه.من که هنوز ازدواج نکردم حاضر نیستم به کسی جز عشقم فکر کنم چه برسه به اینکه عاشقش بشم.ولی خدایی عشقمو دوس دارم وقراره باهم عروسی کنیم.برامون آرزوی خوشبختی کنین.برامنم دعاکنین شغل مورد نظرمو پیداکنم و برم خواستگاری تک گل آرزوهام.ممنون ازهمه تون

  11. تارا
    چهارشنبه 27 خرداد 1394 05:44 ب.ظ

    اگه واقعاعاشق زن دیگری هستی وازته دل دوسش داری میتونی بریبااون زندگی کنی البته اگه اونم عاشقت باشه وعشقت یه طرفه نباشه اینجوری میتونی زندگی خوب خوشی داشته باشی راستی اگه همسرت راهم دوس داری خوبااون چیکاربایدکنی خوشایداون دوست نداره میتونه اونم بره پی زندگیه خودش والازیادنمیدونم باهمسرت چیکارکنی خو به نظرمن باهردوش زندگی کن خخخخخخخ

  12. جمعه 18 اردیبهشت 1394 04:21 ب.ظ

    سلام پنج سال از زندگی مشترک من میگذرد.شوهرم به من مثل شما که به خانمت خیانت کردی،به من خیانت کرد. ما یک پسر ناز وزرنگ دوساله هم داریم. غم تو دلمو باقشنگ ترین لحظه های زندگیم(مادر شدنم،شیر دادن به بچه، شنیدن صدای قشنگش...)مرهم میزارم.خیلی سخته که ببینی کسی که همه زندگیتو واحساس تو وجودت و فکرتو بهش دادی بهت خیانت کنه.فقط یک لحظه خودت جای خانوم مهربونم بذار.معلومه دوستش داری که مهربون خطابش میکنی.مطمئن باش اون زن با وجود اینکه میدونه تو همسر داری زندگی مشترک داری با شما دوستی برقرار کرده، باز هم میتونه با وجود تو بازززززهم این کار رو انجام بده.اون مریضه.دل منم شکسته منم بارها شوهرم به من تهمت زد که کس دیگه ای رو دوست دارم، بارها گفت برو برای خودت یک شوهر دیگر پیدا کن،حتی بارها کتکم زد.اما باز خودش از حرفاش پشیمون شد.خواهش میکنم اون زن رو فراموش کن. مهر ومحبت رو خرج همسرت کن پشتش باش.مطمئن باش چیزی جز دوست داشتنی تو دلش نیست که هنوز داره باهات زندگی میکنم.به خدا میسپارم.انشا.. تو وهمسرش کنار هم خوشبخت زندگی کنید.

  13. دوشنبه 7 اردیبهشت 1394 07:43 ق.ظ

    الان خیلی از اون زمان طرح شما میگذره امیدوارم خدا بهترین راه رو جلو پات گذاشته باشه و تو هم انتخابش کرده باشی و هیچ دلی رو نشکسته باشی فقط نمیخوام قضاوت کنم پستی و بلندیهای زندگی خیلی عجیبن هر ادمی ممکنه دچار لرزش بشه امیدوارم دچار لغزش نشده بشی اما دل خیلی خیلی خیلی بزرگ همسرت احسنت داره ببین چرا ازت گذشته فقط دلیل واقعیش رو پیدا کن نه اون که خودش میگه من اگه همسرم این کار رو در حقم بکنه مطمینم یکی از ما سه نفر میمیریم

  14. از طرف یه مرد
    جمعه 7 فروردین 1394 04:15 ب.ظ

    اخه به تو هم میگن مرد
    ابروی هر چی مرد رو بردی

  15. پنجشنبه 21 اسفند 1393 07:51 ب.ظ


    - روزه گرفتن و در صورتی که امکان آن وجود ندارد، کم غذا خوردن بطوری که روزی بیشتر از دو وعده غذایی نخورد وقبل از سیر شدن دست از غذا بکشد.
    - نخوردن غذا های تحریک کننده مانند: پیاز، خرما، تخم مرغ،غذاهای چرب یا پروتیینی با کالری بالا و...
    - خوردن موادی که شهوت را کم می کند، مانند: آبلیمو، کافور، سرکه(که مالیدن آن به بدن هم موثر است) و...
    - کنترل چشم و نگاه نکردن به نامحرم و ندیدن صحنه های حرام یا تحریک کننده، مانند: فیلم ، عکس و... این مورد بسیار مهم است زیرا انسان اگر ورودی های خود را یعنی چشم و گوش را کنترل کند و اجازه ندهد بدی ها و گناهان وارد وجودش شوند، آنگاه خروجی هایش یعنی اعمال ، رفتار و... هم خوب و درست می شوند. و از گناهان فرسنگ ها فاصله می گیریم. زدست دیده و دل هر دو فریاد --- که هرچه دیده بیند دل کند یاد.
    - از بین نبردن و نتراشیدن موهای زائد بدن چون باعث تضعیف قوای جنسی می شود.
    - دوری کردن از خوردن غذاها و لقمه های حرام و استفاده از غذای حلال و پاک.
    - در حالت جنب نبودن و داشتن وضو و با وضو بودن که باعث ایمن و دور شدن از وسوسه شیاطین می شود.
    - ورزش کردن و تحرک بدنی برای سوزاندن کالری های انباشته شده و اضافه بدن و دوری از تنبلی و تن پروری.
    - مشغول کردن فکر و اندیشه خود به کار و فعالیت و دوری از بیکاری و آزاد گذاشتن و رها کردن فکر و اندیشه به سمت افکار و تخیلات نادرست.
    - تنها و دمر(به شکم) نخوابیدن.
    - زیاد استغفار کردن.

  16. پنجشنبه 21 اسفند 1393 07:35 ب.ظ

    عشق؟؟؟آخه ادمی که همسر و فرزند داره چقد باید ازشون غافل باشه و بی بندو بار باشه که احساساتشو واسه غیر اون خرج کنه؟والا ما که مجردیم در دلمونو بستیم که نکنه به اشتباه بیفتیم.خدا عقل سالم به هممون بده.قدر اون زن و بچه رو بدون مرد حسابی.

  17. پنجشنبه 30 بهمن 1393 10:30 ب.ظ

    آقای محترم شما نیاز به یک فصل کتک داری.

  18. زهرا
    چهارشنبه 1 بهمن 1393 11:51 ق.ظ

    شمابایدلیاقت این مهربانیهارابه همسرتان نشان دهیدوگرنه اوهم کم کم دلسردخواهدشدمثل من

  19. نیلوفر
    سه شنبه 23 دی 1393 08:39 ق.ظ

    سلام برادرشما هم اینکه مشکلت رودر میون گذاشتی خیلی ارزش داره معلوم میشه هنوز وجدان داری وخودت هم یه جورایی ناراحتی و قبول داری که همسرت مثلا از10 حسن 7تاشو داره بهت بگم همینکه شما رو با این اشتباه بزرگت قبول کرده ودوباره برگشته بخدا خیلیه حواست فقط به دشمن قسم خوردمون باشه چون از هر راهی وارد میشه به قلبمون شاید تو داری از جانب خدا امتحان میشی به عینه تو زندگیم افرادی رو دیدم که ای کارهارو انجام دادن وککشون هم نگزیده ولی بعده سالها تاوان دادن بد جوری رک بهت بگم فکر کردی زنی که عاشقش شدی چی بیشتر از همسرت داره هیچی باور کن این زایدی ذهن شماست که فکر میکنی نور علا نوره شاید اگر خواسته هاتو به زنت بگی وبهش میدون بدی چه بسا بهتر از اون خانوم باشه بلاخره شما هم بی عیب نیستی ولی همسرت قبولت کرده فقط یه لحظه خودت رو جای همسرت بذار ببین در مقابل خیانت چه حسی بهت دست میده اگه واقعا خدا وکیلی زنت رو دوست داری این کارو نکن چون این هوسها زود گذره وقتی چش وا میکنی میبینی چه خطایی کردی وشاید جبران نشدنی به خدا سپردمت

  20. نگار
    شنبه 20 دی 1393 12:11 ق.ظ

    به نظر من بهتره این آقا خودشونو جای خانمشون بزارن تا خوب درکش کنن ! اگه خانمشونم مثل خودشون عاشق یه مرد دیگه میشدن اونوقت چه حسی داشتن !!!
    از طرف دیگه اگه این آقا برفرض با اون خانمی که عاشقش شده ازدواج کنن از کجا معلوم فرداپس فردا عاشق یه زن دیگه نشه!!!؟؟؟

  21. چهارشنبه 19 آذر 1393 09:42 ق.ظ

    سلام .من هم طعم تلخ خیانت رو چشیدم وبا چشمهای خودم دیدم داشتم دیونه میشدم فقط به خاطرپسرم تحمل کردم فقط می خوا م یه چیز بگم این جور مردا هیچ وقت درست نمیشن تا اخر عمرشون همین طور میمونن خیلی احساس بدیه فکر کنی حیف شدی برای شریک زندگیت برای کسی که هیچی از تو و گذشتت نمیفهمه

  22. سه شنبه 27 آبان 1393 06:02 ب.ظ

    این هایی كه شما میگید درست
    و كسی متعهد یك پیمان شده است باید تا انتهایش هم متعد بماند
    اما دقیقا چه تعهدی؟ این تعهد تا كجایش اسلامی و از كجایش اسلامی نیست؟

    توضیحی دارم
    توضیح من اینه كه تمام قوانین كشور ما پس از پهلوی دچار تغییر شد و كلا زیر رو شد به جز قانون تك همسری مردان و كسب رضایت از همسر برای ازدواج با زن دوم!

    خوب است بدانید این قانون مصوبه 1310 هجری خورشیدی است! زمان رضاشاه و هنوز هم در نظامی كه اسم اسلامی ر ا یدك می كشد اجرا می شود به شدت! یك قانون خلاف اسلام و نص قرآن!

    ملا می گفت فلان جا چیزی می دهند و دید اینقدر مردم هجوم بردند كه خودش هم باورش شد كه خبری است، این حكایت نظام اسلامی ماست كه اینقدر از بدی چند همسری برایش گفته اند و شنیده كه فكر كرده واقعا چنین چیزی است و همچنان بر قوانین گذشته و ضد دینی اصرار دارد

    من میگویم اگر شخص متعهد باشد به تامین مالی و عاطفی و جنسی هر دو زن ایرادی ندارد كه برود زن دوم بگیرد.....

    متاسفانه فكر ما بد شكل گرفته عده ای ناخواسته و با اصرار بر ذهنیت خود چنان بر این طبل می كوبند كه گویی حاضرند زنانی در جامعه تن به فحشا بدهند اما در هیچ صورت همسر دوم مردی نشوند تا مردها زن دوم نگیرند!

    اگر بهم بد هم بگویید ناراحت نمیشوم چون شنیدن حرف حق تلخ است

  23. p
    سه شنبه 20 آبان 1393 10:56 ب.ظ

    زنشم مقصر هست ولی مرده کارش خیلی زشته

  24. دوشنبه 12 آبان 1393 03:24 ب.ظ

    به نظرم اون مردواقعاشعورنداشته.همه سروته یه کرباسن.کاش زناهم مثل اوناباشن تابیشتردرکشون کنن مردا.ایجوری بهتره واسه همچین مردای هوسرانی!

  25. جمعه 9 آبان 1393 01:56 ق.ظ

    شوهر منم بهم خیانت کرد تلفنی با دختری دوست شده بود که مال یه استان دیگه بود خاک بر سر همه مردهای کثیف واگذارش کردم به خدا بخاطر پسرم رهام، میدونم ارزش غصه خوردن رو نداره چون با عشق باهام ازدواج کرد بخاطرش جلوی همه وایسادم تف بروش بیاد سگ صفت

  26. ees
    پنجشنبه 1 آبان 1393 05:50 ب.ظ

    زمانی به خودت میایی که خیلی دیره دلت میاد دل همسرتو بشکنی اگر اون به تو خیانت میکرد دوست داشتی به این فکر کن ازبین خواستگاراش به تو جواب مثبت داده ببین دوستش داری که داری میگی همسر مهربانی دارم . اول ماهواره خونه ات رو جمع کن. 2.هنوز راه برای برگشت وجبران داری

  27. anahed yalda
    جمعه 11 مهر 1393 10:34 ق.ظ

    منم حس بد خیانت روتجربه کردم وهیچ عذابی بدتروبالاتر از این نیست.به خاطر خدا در این دل گشادتون رو ببندید.اجازه بدید کسی رو که باهاش عهد بستید توقلبتون بمونه وبسسسسسسسسسسس

  28. نرگس ، ماهواره بی تأثیر نیست
    شنبه 5 مهر 1393 05:38 ق.ظ

    خدا لعنت کنه اونایی رو که چشم ندارن ایرانی را در هر شرایطی، باوجدان و پاک و آرام توی یه خانواده ی نسبتأ اسلامی ببینن. منظورم ماهواره و فیلمهای به شدت تأثیرگذارشه که مرد را از مردانگی ایرانی و زن را از حیا و عفت بیرون کرده. به خدا فرهنگ ما کهنه و سنتی نیست. چرا اینطوری آتیش به زندگی هامون بزنیم.ما باید دماغشونو به خاک بمالیم.اما متأسفانه عدهی زیادی این افکار پوچ غربی رو مدرن بودن می پندارند. مدرن بودن به چه قیمتی؟؟؟...........

  29. کیوان
    جمعه 4 مهر 1393 09:42 ق.ظ

    ینی خاک بر سرت

  30. یکشنبه 23 شهریور 1393 03:54 ب.ظ

    خدایا شراینجور مردهارو ازسرتمام زن ها ودختران دم بخت حفظ بفرما

ارسال نظر

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
نمایش نظرات 1 تا 30