تبلیغات
استخدام نیوز - آگهی استخدام شركت ملی نفت ایران-اسفند 1391
  • استخدام نیوز

کاربر عزیز،
به وبسایت استخدام نیوز خوش آمدید

آگهی استخدام شركت ملی نفت ایران-اسفند 1391

    آخرین مهلت:1391/12/15
استخدام نیوز -اطلاعیه استخدام شركت ملی نفت ایران قابل توجه داوطلبان شركت در آزمون استخدامی                  
برای دیدن توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید


شركت ملی نفت ایران به منظورتأمین بخشی از نیروی انسانی موردنیاز خود جهت خدمت در مناطق عملیاتی و خارج از كلانشهر تهران از بین داوطلبان واجد شرایط در مقاطع كاردانی و بالاتر استخدام می نماید.
ثبت نام آزمون استخدامی بصورت اینترنتی از تاریخ 8/12/91 لغایت 15/12/91  صورت می پذیرد.



تذکر: برای باز کردن فایلی که دانلود کرده اید احتیاج به برنامه Adobe Acrobat Reader دارید. اگر این برنامه را در کامپیوتر خود ندارید آن را از اینجا دریافت کنید.همچنین احتیاج به برنامه win rar دارید. اگر این برنامه را در کامپیوتر خود ندارید آن را از اینجا دریافت کنید.


نظرات شما

  1. سید جوادالبو غبیش
    یکشنبه 20 اسفند 1391 10:38 ب.ظ

    علوم تجربی در حال تحصیل مهندسی شیمی

  2. نصیحت
    یکشنبه 20 اسفند 1391 08:11 ب.ظ

    سلام به خوانندگان گرامی
    مخالف شاغل بودن خانمها نیستم ولی واقعیتی هست که باید متاسفانه اونو قبول کنیم اگه آقایان سر کار برن همون آقا میتونه تشکیل زندگی بده و حداقلش اینه که یه خانمی هم سرو سامان بگیره اما با این وضعیت کمبود شغل اگه خانمی شاغل بشه راه بندون عدم شغل برای آقایان به راه میافته

  3. pari
    جمعه 11 اسفند 1391 10:04 ب.ظ

    دلتون خوشه ها من مهندسی صنایع خوندم یکسال هم هست درسم تموم شده بیکارم والا تو اگهی ها یا مرد میخواهن یا اصلا صنایع نمیخوان

  4. مژده
    پنجشنبه 10 اسفند 1391 02:47 ب.ظ

    سلام به همه دوستان
    خواستم بگم شرایط همه که عین هم نیست من دو ماهه درسمو تموم کردم دنبال کارم به همه جا سر زدم حسابداری هم خوندم ولی یا سابقه کار میخواد یا بازنشسته ها رو میخوان یا...منکه برادرم ندارم چیکارکنم بابامم هفتادسالشه نمیتونه کار کنه همه امیدشون به منه.
    ان شاء الله هرکی که واقعا به کار احتیاج داره چه پسر چه دختر استخدام بشه.

  5. ALAF
    پنجشنبه 10 اسفند 1391 12:39 ب.ظ

    من ارشد شیمی خوندم .میشه با این مدرک کجا میتونم برم سرکار؟؟؟

  6. مهدی
    چهارشنبه 9 اسفند 1391 06:57 ب.ظ

    سلام همگی
    واللا من که نمیدونم چی بگم که یکی ترحم کنه به جواهای این کشور.
    الان یکسال میشه درسم تموم شده و مترجمی زبان انگلیسی تموم کردم ولی کوووو کــــــــــــار؟!!!
    بازم خوبه که توو وسسه تدریس میکنم.
    نمیدونم به کی و چی باید قسم بدیم که اقاجان بخدا دیگه طاقتمون از این بی بند وباری سر آمده! من که 27 سالمه و هنوز ماهی 200تومن درامد دارم! ان یعنی افسوس یعنی شرمندگی و هزار جور مصیبت که ...
    یکی باید جوابگو باشه / باید جوابگو باشه

  7. مسعود
    چهارشنبه 9 اسفند 1391 04:17 ب.ظ

    سلام
    با آرزوی موفقیت برای همه ی دوستان
    در مورد نظراتی كه خانم های محترم گذاشتن بگم كه كه ما پسرها كار نداشته باشیم :
    1-پول نداریم
    2-ماشین نداریم
    3-خونه نداریم
    4-پول حلقه نداریم
    5-پول خرج عروسی رو نداریم
    6-..........
    ...
    ..
    .
    بازم بگم
    اگه دوست ندارید فقط مرد نگیرن یا ما مردها نریم سره كار .فقط هرموقع میایم خواستگاری
    ماروباهیچی قبول كنید
    اون وقت فقط زن بگیرن دیگه شما همه كارهارو انجام بدین ما هم خودمونو به آب و آتیش نزنیم.
    ممنون از توجه شما

  8. مجید
    چهارشنبه 9 اسفند 1391 09:00 ق.ظ

    سلام چجوری بایدواسه استخدامی نفت ثبت نام كنیم؟ادرسی دادن بازنمیشه

  9. سوشا
    سه شنبه 8 اسفند 1391 11:17 ب.ظ

    کارشناسی کامپیوتر 5 تامیخوان !!!!احتمال قبولی افراد غیر بومی بدون سابقه کار و... هست؟؟

  10. انتظار
    سه شنبه 8 اسفند 1391 08:29 ب.ظ

    سلام .خبری از این دیپلمهای بیكار نیست .چرا دیپلم استخدام نمیكنین .برلی آبدارچی

  11. حمید
    سه شنبه 8 اسفند 1391 04:05 ب.ظ

    سلام چجوری باید واسه استخدامی شركت نفت ثبت نام كنیم اون ادرسی كه دادن بازنمیشه لطفا راهنمایی كنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  12. مهرداد
    سه شنبه 8 اسفند 1391 12:39 ب.ظ

    خرج زندگیوبایدمردبده نه زن.هرجامیری میبینی همش دخترهاهستن چرازنهارویادخترهارومیذارن سرکارچون به حقوق کم راضی هستند

  13. بهزاد
    دوشنبه 7 اسفند 1391 10:03 ب.ظ

    مرد بیچاره باید نون زن و بچه بده . خانوما لطفا این همه سرو صدا نکنن. با این اوضاع و احوال این روزا مرد بیکار بدتر از زن بیکاره...

  14. mary
    دوشنبه 7 اسفند 1391 01:33 ب.ظ

    من که تو دانشګاه نسبتا خوبی سراسری درس خوندم بیکارم.از والدین محترم خواهشمندم بچه هاشونو تو هر کوچه ای هر دانشګاهی باز میشه ثبت نام نکنن. بجای اینکار این پولارو روی هم بذاریم و حرفه یاد بګیریم شروع بکار کنیم زودتر جواب میده ها.
    همګی موفق باشید.

  15. mary
    دوشنبه 7 اسفند 1391 01:30 ب.ظ

    من فارغالتحصیل دانشګاه سراسری برق خوندم و دنبال کار تو شهر خودمم. تو مدت کوتاهی که شروع کردم دنبال کار به این نتیجه رسیدم که فقط تو تهران میشه یه کاری کردو اګه کار بلد باشی به یه جایی برسی.تو شهرهای دیګه نیروی کمی میګیرن همونایی هم که مشغولن آزاد و غیرانتفاعی خوندن که با بند پ مشغول شدن.واقعا برام ګرون تموم میشه

  16. nadeia
    دوشنبه 7 اسفند 1391 01:59 ق.ظ

    من کارشناس بازرگانی وکاردانی اموربانکی روبامعدل بالای17باخوشحالی به پایان رسوندم امیدوارم خداهیچ بشری روناامیدنکنه یک سال به انتظاراستخدامی بودم ازکاردانیه که خیری ندیدم با کارشناسی هم ماشالله اقایون که همه جا گوی سبقت رو ازهمه ربودن هم تودرس هم کار اخه وقتی 70٪رشته روزن میگیرن باچه اعتمادبه نفسی میان 1نفراونم فقط مرد استخدام میکنن اخه انصافه مگه 4سال عمرکمه که بایدتواین دانشگاهها بااین هزینه های گزاف تلف بشه آخرشم هیچی بعدامیگن چراجوناپناه میبرن به کارخلافووافسرده میشن مگه بین پسراودختراچه فرقی هست عصرجاهلیت برگشته؟

  17. ساحل
    یکشنبه 6 اسفند 1391 11:45 ق.ظ

    سلام
    اینجانب فارغ تحصیل رشته مهندسی برق الکترونیک دانشگاه آزاد کرج هستم وجویای کار.چرا همه استخدامی های برق فقط آقاست؟؟؟!!در صورتی که ما هم خیلی از توانمندی های مورد نیاز مهندسی برق بلدیم وکار کردیم.واقعا اگه توی بازار کار قرار بود برای رشته های مهندسی فقط آقا بردارن چرا در آزمون ورودی از اول خانم هم گرفتن؟!

  18. sahar
    شنبه 5 اسفند 1391 07:55 ب.ظ

    سلام ما که 4 سال آواره شهرستان شدیم و دلمون رو خوش کردیم مهندسی عمران دانشگاه سراسری میخونیم حالا که اومدیم دنبال کار میبینیم رفته بودیم حسابداری میخوندیم بهتر بود هرجا آگهی استخدام دیدیم حسابدار میخواد مهندسم فقط آقا

  19. sadaf
    شنبه 5 اسفند 1391 12:01 ب.ظ

    چرا همه نظرات نمی ذارید؟شاید این جوری 1فرجی شد صدای ما به گوش مسئولین رسید وبرای ما هم کار پیدا شد

  20. niki
    شنبه 5 اسفند 1391 11:27 ق.ظ

    باسلام من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد شیمی کاربردی هستم ولی واقعا برای خودم متاسفم اون همه زحمت وسختی کشیدیم که دانشگاه دولتی قبول شم به این امید که دستم به جایی بند شه ولی الان فهمیدم که فقط عمرمو وقتمو انرژیمو جوونیموو...بیخودی تلف کردم اینا که فقط توی استخدامی شون مرد می گیرن لطف می کردن در دانشگاهو واسه دخترا می بستن اگه با همون دیپلم می رفتم توی یه کشور خارجی تی کش می شدم ارزشش بیشتر بود

  21. سهند سریری
    جمعه 4 اسفند 1391 11:59 ب.ظ

    هم اكنون گلشناس شبكار دكل دریای md1 هستم و تخصص در گلهای پلیمری مخصوصن گل kcl و مهندس پلیمر و هم اكنون دانشجوی فوق لیسانس شیمی آلی پیشرفته و تجربه كار به عنوان گلشناس با تمام گلهای w.b.m & o.b.m & p.b.m . در صورت پیشنهاد خوب در دكلهای offshore تمایل به همكاری دارم.

  22. جمعه 4 اسفند 1391 10:37 ب.ظ

    دوست عزیز بیشتر دقت کنید,حسابداری هم می خواستند.

  23. درمانده
    جمعه 4 اسفند 1391 04:53 ب.ظ

    بریدخداروشکرکنیدکه هنوزمیتونیدبه آینده امیدوارباشید منم مث شما یه عمر چشم به راه آگهیهای مختلف استخدام شدم تاجایی که با داشتن مدرک فوق لیسانس وصدجور مدارک متفرقه دیگه کارم به جایی رسیده که دیگه شرط سنی واسه استخدام رو ندارم یعنی باید مدارکموبذارم درکوزه.نسل سوخته که میگن به ما میگن...


















































    ا

  24. ح
    جمعه 4 اسفند 1391 10:23 ق.ظ

    این دخترا چی میگن؟!!!!
    ما که هر جا رفتیم 70% دخترا خانما بودن
    همه جا در همه کاری هستن
    چون به حقوق کم راضین جای مردارو هم گرفتن دیگه از چی مینالن؟!!!!!

  25. بیکار
    جمعه 4 اسفند 1391 10:14 ق.ظ

    بر محمد و آل محمد صلوات

  26. شیرین
    جمعه 4 اسفند 1391 10:04 ق.ظ

    پیامبر بزرگوار فرموده اند که علم آموختن بر هر زن و مرد مسلمان واجب و فریضه است نفرمودند که فقط بر مرد مسلمان ..؟!!؟!!

  27. رامین
    جمعه 4 اسفند 1391 10:03 ق.ظ

    جالبه نه هر ساله از هر گرایش مهندسی نفت بالای 100 نفر از مقطع کارشناسی فارغ التحصیل میشن...ایتا 2 سال یه بار از هر گرایش 10 نفر استخدام میکنن

    معلوم نی بخندیم یا به حالمون گریه کنیم...!!

  28. sadaf
    جمعه 4 اسفند 1391 09:21 ق.ظ

    چرا فکری به حال فارغ تحصیلای دختر نمیشه؟!!!!!!!!!!!!!با این همه سختی 4سال رشته ای به سختی برق خوندیم که الان فقط مرد بگیرن!!!!!!!!!یعنی عمری که ما تو این دانشگاه خراب شده گذاشتیم هیچ ارزشی نداشت که الان همه آگهی های استخدامی برق فقط مرد شده!!!!!همه امیدمون به طرح مهرآفرین بود که اونم فقط مرد مرد!!!!!!!!!!

  29. آرام
    جمعه 4 اسفند 1391 05:38 ق.ظ

    چرا نظرهای ما رو نمیذارید؟

  30. آرام
    پنجشنبه 3 اسفند 1391 07:18 ب.ظ

    ما که صدامون به جایی نرسید حداقل شما استخدام نیوزی ها بگید شاید قبول کنن که برخی رشته ها که برای خانم ها شغلی در پی نداره رو بردارن مثل همین زمین شناسی. 7 سال با بدترین شرایط شب و روز خوندیم تا شدیم فارغ التحصیل پترولوژی از دانشگاه دولتی و شب و روز چشم به سایت شما که ببینیم آگهی شرکت نفت کی از راه میرسه؟ رسید ولی......همه مرد. آخر اگر یک زمین شناس نتونه تو معدن و شرکت نفت و گاز استخدام بشه پس باید تو کدوم قبرستان خدمت کنه؟با تجربه این هفت سال برمن ثابت شد که خانم ها در کار صحرایی هم توانا تر و هم دقیق تر از مرد ها هستند.

ارسال نظر

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
نمایش نظرات 1 تا 30