تبلیغات
استخدام نیوز - به من بگویید چه کنم؟/ برای ازدواج با یک از پسر های فامیل دلهره زیادی دارم !
  • استخدام نیوز

کاربر عزیز،
به وبسایت استخدام نیوز خوش آمدید

به من بگویید چه کنم؟/ برای ازدواج با یک از پسر های فامیل دلهره زیادی دارم !



استخدام نیوز -یکی از کاربران سایت برایمان پیامی فرستاده و از دیگر کاربران خواسته است تا با نظرات خود او را راهنمایی کنند.
برای دیدن توضیحات بیشتر اینجا کلیک کنید

سلام من دختری28 ساله هستم مدتی  است به یکی از پسر های فامیلمون علاقه مند شدم، همسن هستیم تو یک شرکت خصوصی کار میکند .رابطمون گهگاهی  فقط در حد احوال پرسی است . خیلی باهم رسمی هستیم اوضاع مالی خوبی دارد.

 خواهرش موضوع خواستگاری را مطرح کرد و بهم گفت قراره بیایم خونتون و گفت داداشم به شما علاقه داره ولی خودش هنوز هیچی به من نگفته. تنها مشکلی که من باهاش دارم از نظر اعتقادات ما خانواده مذهبی هستیم ولی آنها نه.

من تا حالا به خاطر چهره زیبایی که دارم خواستگاران زیادی داشتم ولی هیچ کدام را به اندازه ایشان دوست نداشتم . حالامن دلهره زیادی دارم میترسم با ایشان خوشبخت نشوم، خواهش می کنم مرا راهنمائی کنید


موضوعات مرتبط

مقالات گوناگون ،

نظرات شما

  1. صابر
    شنبه 31 فروردین 1392 01:05 ب.ظ

    سلام
    من یه پسر مذهبی هستم که به اسلام و اینکه هرچی گفته درسته ایمان کامل دارم ولو اینکه ممکنه بعضی وقتا به نظرمون یه حکمی یه کم با منطقمون جور درنیاد باز بایستی حرف اسلامو قبول کنیم نه عقل و منطق ناقص خودمونو!
    حضرت علی (ع) میفرماید که زوجین باید هم کفو باشند یعنی نهایت شباهت ممکنه از هر نظر را به هم داشته باشند .
    به نظرم شما مجردها همه جنبه های ازدواج رو نمیتونید درک کنید تا مثل ما (مجردهای سابق) ازدواج کنید .
    وبدونید هیچ چیز در دنیا به اندازه همسر مذهبی و متعهد به درد آدم نمی خوره اما در مورد شما چند نکته هست
    1چون خواهرش رو فرستاده یعنی شما رو واقعا دوست داره و برای زندگی میخواد
    2 خودتون گفتید پدرش مذهبی و مادرش برعکس خوب ببین خودش به کدوم طرف متمایل شده! هرچند که مطمئنا از طرف مقابل هم تاثیر گرفته
    3 چه شما و چه سایر خانومها باید توجه داشته باشین که بعد از ازدواج خواهید فهمید که عاشق همسرتون هستید پس به خاطر احساسات عقل رو کنار نذارید
    4 شضما میخواهید یک جامعه کوچک تشکیل بدید که ثمراتی خواهد داشت مواظب باشید ثمراتتون مسموم نباشن!
    6 نظرات آقا سید علی رو هم تائکید ویژه میکنم!

  2. نظر
    چهارشنبه 23 اسفند 1391 09:13 ق.ظ

    سلام
    شرمنده كردی استخدام
    نظرات رو جابه جا تایید كردی
    و باعث شد كه متوجه نظرم كه تایید كردیش نشم

  3. نظر
    یکشنبه 20 اسفند 1391 11:07 ب.ظ

    آقای استخدام نیوز چرا نظر منو نزدی ها؟
    داری تبعیض بازی در میاری
    مگه حرف بدی گفتم
    گفتم دوستان یكم به تایپشون دقت كنن
    بد گفتم؟
    بعد تازه یه ایرادم به خودتون هست
    چرا وقتی میخوای نظر بدی هزارتا لینك دیگه باز میشه؟
    ؟
    ینی چی؟
    من یكی از مشتریان محكم سایتتون بودم
    از این حركتتون واقعا متاسفم
    ازتون توقع نداشتم
    دیگه به سایتتون سر نمیزنم

  4. یکشنبه 20 اسفند 1391 04:41 ب.ظ

    دوست عزیز البته نگرانی شما بجاست چون اگه ایشون فامیل نزدیک شماباشند مشکل ژنتیکی نیز به سایر مشکلات افزوده میشه، چون شما باید این مسیله رو در نظر بگیرید که حتی اگه 1 درصد خطر ابتلای فرزند شما به بیماری های ژنتیکی وجود داشته باشه باید از این کار منصرف بشید چون این قضیه اینده شما و همسر و فرزند شما را تباه خواهد کرد و در نتیجه باعث لطمه به جامعه نیز خواهد شد، پس چه بهتر که از این تصمیم منصرف بشید تا تبعات ناشی از فرزندان زاییده ی ازدواج فامیلی نیز کاهش یابد.

  5. غریبه
    یکشنبه 20 اسفند 1391 12:19 ب.ظ

    باید بگم من چند وقته با فامیل نامزد كردم.بگم همه چیز پسره نیستا.خانوادش 50 درصد تاثیر دارن.مخصوصا مادر خانواده.من یه جاری دارم كه غریبس.اما با اون كاری ندارن.تمتم فكرو ذكرشون شده خرید من.حرف زدن من.مهمونی رفتن من.یخورده دقت كن.

  6. یکشنبه 20 اسفند 1391 12:06 ب.ظ

    آقا احسان اگر سن بالاست به خاطر اینکه دخترها زن هر چلمن نمیشوند

  7. ووو
    یکشنبه 20 اسفند 1391 11:51 ق.ظ

    ازدواج کن حلش رو ببر

  8. جمیل
    یکشنبه 20 اسفند 1391 09:13 ق.ظ

    سلام.من نمیخوام نظر بدم ازکاربران عزیز میخوام که در مورد این مشکلی که میگم نظر بدن.7ماه بیش یکی از دختر فامیلامون بهم اس ام اس داد وگفت که دوستت دارم وادعای عاشقی کرد بعد از مدتی که بیشتر شناختمش فهمیدم که زود اعصابش به هم میخوره و اعصاب نداره ولی اینو بگم که دینداره و همیشه خنده رو هست اما نمیدونم چرا زود اعصابش خراب میشه!چندبار میخواستم جدا بشم ولی گفتش که اگه تو از زندگیم بری خودکشی میکنم ومن موندم م این وسط چیکار کنم...ناگفته نمونه که خونوادش هم میدونن که منو دوست داره و بهشون گفته...از کاربران عزیز راهنمایی میخوام که کدوم راو انتخاب کنم؟

  9. نظر
    یکشنبه 20 اسفند 1391 09:01 ق.ظ

    سلام به همه دوستان
    بابا یكم روی تایپتون كار كنید
    زشته بخدا
    یكی مینویسه به پاری هم خوشبخت شین
    یكی دیگه میگه عشق و غلاقه
    آدم نمیدونه بخنده یا گریه كنه
    شرمنده ها اینا صرفا جهت اطلاع بود ناراحت نشین همتونو دوست دارم

  10. نماز معجزه میکند...
    یکشنبه 20 اسفند 1391 08:44 ق.ظ

    سلام
    اول ببین ایشون نماز میخونن یانه چون کسی که با اخلاص نماز میخونه و فرد باخدایی هستش در برابر مشکلات کم نمیاره .

  11. یکشنبه 20 اسفند 1391 08:36 ق.ظ

    سلام منظورم این نبود که ما خانواده خشک مذهبی هستیم میخوام بگم آن اهل نماز نیست محمرم ونامحرم جلو هم بدون پوشش پدرش مثل پدرم اهل نماز ولی مادرش خیلی بی حجاب که من اصلا دوست ندارم

  12. احسان
    یکشنبه 20 اسفند 1391 01:25 ق.ظ

    شما هم از لحاظ اعتقادی با هم مشکل دارید هم اینکه سنتون به هم نزدیکه البته اگر اختلاف خیلی فاحشی از نظر اعتقادی با هم ندارید میتونید با هم کنار بیایید وهم اینکه فامیل هست و شما شناخت دارید البته فراموش نکنید که سنتون هم بالاست انشائالله موفق باشید

  13. سید علی
    شنبه 19 اسفند 1391 10:41 ب.ظ

    دوست عزیز سلام.ببین مساله ازدواج امری فراتر از یك دوستداشتنه.ینی فقط دوسداشتن مهم نیست.بلكه ملاكهای دیگه ای رو هم باید مد نظر قرار بدی.كه یكیشو خودت بهش اشاره كردی كه گفتی ما مذهبی هستیم ولی آنها نه.خب این به ظاهر یه چیز ساده ای میرسه كه شاید خیلی ها بگن در روال زندگی درست میشه اما بذار من یه چیزی رو بگم.مگه یكی از اهداف ازدواج توسعه نسل نیست؟ خب این نسل یا راحت بگم این میوه زندگی به كدوم مسیر كشیده میشه؟ وقتی شما مذهبی ولی پدر نه....كه بیشترین تقلید فرزندان از پدر و مادره.این دو در كنار هم میتونن یه تربیت خوب و سالمی رو به فرزندان ارائه بدن نه تنهایی .
    البته فرض رو بر این میگیریم كه نماز میخونه كه اگه نخونه كلا بیخیالش شو چرا؟ چون ارزشها و هنجارهای اون چیزهای دیگه ای هست كه با ارزشهای تو صد درجه فرق میكنه و چه بسا باعث بشه به واسطه عشقی كه تو بهش داری توهم به سمت اون كشیده بشی و روی تو تاثیر بذاره....بگذریم.مساله فرهنگ مهمه شما مذهبی ولی ایشون نه زیاد پابند نیست.به حكم عقل سرنوشت این زندگی زیاد نمیتونه روشن باشه.روشن از لحاظ اسلام و دین
    اگر میخواهی كه فرزندات به سمت قران و خدا و دین و آشنا با سید الشهدا و ...به طور كل اسلامی بار بیان باید این موضوع رو جدی بگیری خب اینا همش فلسفه بود
    حالا راه حلش اینه كه ابتدا پدرتو كه دلسوز ترین فرده بفرستی تحقیق و مادرتم شروع به تحقیق كنن خودتم بشینی در چند جلسه باهاش صحبت كنی...صحبت در مورد اسلام آشناییش با قران خدا
    ببین تا چه حد با خداست یا اصلا خدارو میشناسه بهش بگو كه تو زندگی چی از همه برات مهم تره.دوست داری همیشه صداقت باشه و ....
    اینا همه رو بررسی كن و باهاش در میون بذار
    تاكید میكنم حتما باهاش صحبت كن و فقط به تحقیق پدر و مادر اكتفا نكن
    در آخرم به همه اونایی كه این مطلب میخونن كه اگه اشكالی تو حرفای من دیدن خواهش میكنم به خدا و رهبری و چمیدونم به هزار جای دیگه نچسبونن چون من یه آدم با خدایی هستم و اگرم اشتباهی تو حرفام هست و یا در رفتارم رخ میده نه من تنها همه آدما خودمون مقصریم نه كسی دیگه
    متشكرم.....

  14. h
    شنبه 19 اسفند 1391 09:39 ب.ظ

    در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
    فاذا عزمت فتوکل علی اله

  15. Aso
    شنبه 19 اسفند 1391 08:38 ب.ظ

    به نظر من اگه خانوادشو خوب میشناسی و اطمینان داری چه کسی بهتر از اون!!
    نمیدونم شما مذهبی بودن رو چی تلقی میکنی اگه طرف اهل نماز و روزه بوده و اخلاق شایسته ای داشته باشه مشکلی براتون پیش نمیاد شاید شما بیشتر مذهبی هستین که اینجوری فکر میکنید ولی اصل این هست که طرف مقابل ایمان به خدا و ترس از اون در هر شرایط زمانی و مکانی را داشته باشه.
    ایشالا که خوشبخت میشین.

  16. مهدی
    شنبه 19 اسفند 1391 07:17 ب.ظ

    سلام شما سعی کنید با صحبت کردن با ایشانمسائل اعتقادی خود را مطرح واز ایشان هم برای اهمیت بیشتر به این مسائل صحبت کنید در صورت تمایل به رفع مشکلات اعتقادی با ایشان ازودامژوج کنید چون فامیل هرچی باشه در این دوره زمونه بهتره حداقل از دیگر مسائل او باخبری و اگرم دوست داشتن دو طرفه باشه همه مسائل حل میشه از دستش نده

  17. آراز
    شنبه 19 اسفند 1391 07:15 ب.ظ

    سلام علیکم اگر فقط به خاطر مسائل مذهبی مردد هستید می توان این موضوع را حل کرد وقتی که برای خواستگاری به خونتون اومد این موضوع را مطرح کنید و از او بخواهید که حداقل خودش در حد معقول به مسائل اعتفادی در بحث برگزاری مراسم ازدواج و در طول زندگی مشترک پایبند باشد اگر قبول کرد و سایر موارد هم مورد قبول شما بود به او جواب مثبت بدهید چرا که گفتید پسر خوبی است و او را دوست دارید. موفق و موید باشی در پناه خدا.

  18. پریسا
    شنبه 19 اسفند 1391 04:01 ب.ظ

    سلام عزیزم, نذار احساست به عقلت غلبه کنه عاقلانه فک کن همون شرایطی رو که واسه بقیه در نظر گرفتی واسه ایشونم در نظر بگیر شاید هم بیشتر چون احساست و بهش میدی موفق باشی.

  19. مهدی
    شنبه 19 اسفند 1391 03:59 ب.ظ

    وقتی خواهرش موضوع خواستگاری رو پیش کشیده نشون میده که عشق و غلاقه دو طرفه است . وقتی عشق علاقه و دوست داشتن باشه هر مشکلی هم که پیش بیاد باز هم ادم احساس خوشبختی میکنه

  20. elahe
    شنبه 19 اسفند 1391 03:57 ب.ظ

    خب پس دیگه حله مبارکه پول که هست عشقم که باشه یکم شما باهاش راه بیا یکم اون خوشبخت بشید

  21. لیلا
    شنبه 19 اسفند 1391 01:17 ب.ظ

    برا چی میترسی عزیزم خوشبختی دست خودته دیگه .....تازشم بشینید باهم صحبت کنید ببینید به درد هم میخورین یانه و در ضمن فامیل بهتره یه طورایی چون نیمتونن بهت دروغ بگن حداقل میدونی کجاها باهم مشکل خواهید داشت همینکه میگی از لحاظ مذهبی به هم نمیاین در مورد این قشنگ از قبل باهاش توافق کن سر هر موردی انشالا خوشبخت بشی

  22. جلال
    شنبه 19 اسفند 1391 12:09 ب.ظ

    شما باید ببنید که آیا او می تواند با عقاید شما کنار آید؟ یعنی اورا امتحان کنیدبا سؤالاتی که در ذهن دارید امیدوارم به پاری هم خوشبخت شوید.

  23. بیکار
    شنبه 19 اسفند 1391 10:52 ق.ظ

    ترس و دلهره نداره که اونم یه آدم مثل تو ،دیو که نیست. اگه به خاطر اعتقادات نگرانی بدون که اون اگه اون اعتقادات مذهبی نداشت که سراغ یه دختر مذهبی نمی اومد

  24. ندا
    شنبه 19 اسفند 1391 07:59 ق.ظ

    با سلام ببین عزیزم منم موقعیت تورو داشتم یعنی با یکی نامزد کردم که از لحاظ مذهبی اصلا شبیه هم نبودیم ولی من پافشاری کردم که با هم نامزد شیم ولی بعد از یکی دو ماه مشکلاتمون در رابطه با همین مسائل شروع شد و مجبور شدیم نامزدی رو بهم بزنیم و الانم خیلی خوشحالم که منطقی برخورد کردیم و نامزی رو بهم زدیم از تو هم خواهش میکنم که منطقی با این مسئله برخورد کنی این موضوعی نیست که بشه باهاش کنار بیای بازم هر چی خودت صلاح میدونی امیدوارم که در هر صورت خوشبخت شی.

ارسال نظر

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.