تبلیغات
استخدام نیوز - ماجرای عنایت امام رضا(ع) به دختر جوانی كه به خاطر شغل پدرش خواستگار نداشت (فایل صوتی)
  • استخدام نیوز

کاربر عزیز،
به وبسایت استخدام نیوز خوش آمدید

ماجرای عنایت امام رضا(ع) به دختر جوانی كه به خاطر شغل پدرش خواستگار نداشت (فایل صوتی)

استخدام نیوز -دختر جوانی كه به خاطر شغل پدرش خواستگار نداشت به امام رضا(ع) نامه نوشت:آی امام رضا من دختری هستم جوان اما مردم به خاطر شغل بابای من كه سفور شهرداریه سراغ من نمیان ،آی امام رضا كمكم كم من دختر جوان گناه نكنم...
امام رضا(ع)


 این داستان شنیدنی را از لینك زیر دانلود كرده و بشنوید...



حجم فایل: 4 مگابایت


موضوعات مرتبط

مقالات مذهبی ،

نظرات شما

  1. طراحی سایت
    شنبه 13 آبان 1396 10:13 ق.ظ

    به امی خدا همگی به آرزوهاتون میرسید

  2. طراحی سایت
    سه شنبه 2 آبان 1396 10:25 ق.ظ

    ممنون از سایت خوبتون

  3. ربات تلگرام
    شنبه 18 دی 1395 06:07 ب.ظ


    با سپاس و قدردانی فراوان مطلب مفید و ارزنده ای بود موفق و پیروز باشید

  4. طراحی سایت
    چهارشنبه 27 مرداد 1395 03:04 ب.ظ

    اخه پدر چه ربطی به دخترش داره شغل اونه !!!

  5. عرفان
    دوشنبه 17 خرداد 1395 11:17 ق.ظ

    عاقا من گوشیم اکسپریا z2هستش چیکار باید بکنم؟

  6. طراحی سایت
    دوشنبه 10 خرداد 1395 12:09 ب.ظ

    خیلی خوب بودش

  7. طراحی سایت
    پنجشنبه 19 فروردین 1395 12:33 ب.ظ

    نباید واقعا کسی به این خاطر ازرواج نکنه

  8. حمید
    جمعه 14 اسفند 1394 07:44 ب.ظ

    سلام دخترای عزیز.اگه واقعا میخواین مثال مادرها و پدرهای قدیم که تا لب مرگ عاسق شوهرشون و زندگیشون بودن،زندگی کنید : پس بیاین توقع هاتون و انتظارات بیجاتون رو کم کنید تا پسرای امروزی ازتون فرار نکنن. وقتی یه پسر رو عاشق خودت میکنی ،پس محکم اونو بچسب و دلش رو نشکن و رهاش نکن .پسرها فقط عاشق این هستن که زنشون ولش نکنه و همیشه بهش وفادار باشه و خیانت نکنه.همین.من خیلیا رو میشناسم که فقط میخوان با شوهدشون معامله مهریه کنن و بعد که مهریه رو گرفتن میرن با زندگی مجردیشون هزار کثافت کاری میکنن.و تا قیامت پسره رو بدهکار مهریه میکنه یا به زندان میندازه.خب پسرای امروزی فقط از همین میترسن.

  9. طراحی سایت
    یکشنبه 24 آبان 1394 08:03 ب.ظ

    جالب بود

  10. یک جوان مجرد (مرد)
    جمعه 13 شهریور 1394 04:55 ب.ظ

    سلام
    ما ایرمی ها فقط این را یاد گرفتیم که همه چیز را توام با یک دروغ بزرگ بیان و دنبال کنیم .
    خب شما باصطلاح دختر خانمهایی که اینهمه اینجا نوشتید و دنبال یک نان اور خانواده یا همون همسر میگردین _ تا بحال توجه به این موضوع داشتین که خود شماها در تمام اداره جات دولنی جای نان اوران یک خانواده و مردها را گرفتید ؟! تا بحال توجه کردین که پرسنل اداره بیمه _ مخابرات _ شرکت کروز _ پرسنل دانشگاهها و هزاران شرکت خصوصی زن و دختر هستن و جای ما مردهایی که میخاهیم جواب یک دختر لیسانس یا فوق لیسانس مثل خودمون رو بلحاظ مادیات بدیم را گرفته اند !!!
    این دخترهای مجردی که باحقوق های حتی بالای یک ملیون و پانصد هم شاغل هستند مگر خود شما نیستید !!!
    دختر های ایرانی و اهالی کشور ما بدون دروغ هیچ وقت نمیتونن زندگی کنن.
    قدیمی ها بدون تحصیلات همیشه یک حرف حق میزدند : خدا جای حق نشسته.
    این موضوع مطمین باشید هیچگاه در کشور ما نرمال و روتین نخواهد شد.

  11. مهسا
    پنجشنبه 8 مرداد 1394 12:10 ب.ظ

    سلام من اتفاقی نطراتتون خوندم ولی من مشکلم اینه که هر جی دعا میکنم مستجاب نمیشه .

  12. ناشناس
    سه شنبه 30 تیر 1394 06:51 ب.ظ

    سلام دوستای گلم.من تو 25 سالگی ازدواج کردم.و میخوام یه رازیو باهاتون در میون بذارم.اینکه اگه به یه چیزی زیاد پیله کنید اون چیز نمیشه .مثلا اگه شما به پول زیاد فکرکنید وبهش پیله کنید اون از شما فرار میکنه. ذهنتونو آزاد بذارید و زیاد دغدغه واسه ازدواج نداشته باشید.زندگیتونو بکنید.ذهنتونو ازش آزاد کنید اگه خودش نیومد سراغتون .من خودم اصلا به ازدواج اهمیت نمیدادم دوست داشتم مجرد و مستقل بمونم. شرایط جوری شد که منو تو فشار گذاشت واسه ازدواج.یا اونطور که گفتم باشید ویا چیزیو که میخاین با تمام وجود بخواین تا کائنات بهتون بده.موفق باشید

  13. SANA
    چهارشنبه 10 تیر 1394 10:13 ب.ظ

    بچه ها دعا برای باز شدن بسته شده تو مفاتیح رو بخونین جواب میده برا دوستم جواب داد بخت گشاست بعدم توکل کنید به خدا باکسی ازدواج کنید که خوشبخت بشید من 6 ساله چوب اشتباه غلطمو میخورم به خاطر موقعیت شغلی با پسرعموم ازدواج نکردم اما با کسی که موقعیت خوبی داره اما دوستم نداره و خیلی سختگیره ازدواج کردم

  14. غم
    شنبه 23 خرداد 1394 12:36 ب.ظ

    با سلام به داداشا و ابجیای گلم
    هیچی نمیگم فقط توروخدا ب كسی اعتماد نكنید گول چرب زبونی و توخالیهارو نخورید انشالا خدا خودش به همه كمك كنه

  15. سمیه
    چهارشنبه 20 خرداد 1394 07:09 ق.ظ

    امیدتون به خدا باشه من باکسی ازدواج کردم که تومجردی ازش متنفر بودم ولی الان خیلی خوشبختم ویه پسر دارم خدا دعا هیچ کسی روبی جواب نمیزاره

  16. سه شنبه 22 اردیبهشت 1394 08:22 ب.ظ

    سلام ب شما دوستان.میخام بگم همه چیز رو از خدای رحمان بخاین. پاک زندگی کنید و پاک بمونید.ب خداوند امیدوار باشین همیشه.به خانواده بیشتر خدمت کنین.خدا بهترین همسر رو سر راهتون قرار میده اونم به وقتش. شهره 29 سالمه

  17. پونه
    یکشنبه 20 اردیبهشت 1394 03:24 ب.ظ

    سلام .
    من تمام شرایطش رو دارم حتی یه خواستگار دارم که دو ساله بخاطرم صبر کرده
    حتی با وجود اینکه خونوادم مستقیما جواب رد بهش دادن .
    قبلا یه یکسالی با همدیگه رابطه داشتیم خیلی خوب بودیم یه جورای تفاهم داشتیم .
    خیلی دوستش دارم هر روز واسش دعا میکنم حالش خوب باشه و ناراحت نباشه.
    خواهش میکنم واسمون دعا کنین خیلی سخته هر روز بیشتر از روز قبل دلم واسش تنگ میشه

  18. habibeh
    شنبه 19 اردیبهشت 1394 11:59 ق.ظ

    سلام یه همه عزیزان
    مارا هم دعا نمی دانم چرا خدا شرایط اززدواجمان را فراهم نمیکنه .بااینکه در خانواده اسلامی .خودمم 25سالمه +کارشناس حسابداریم +کارمندم نمیدونم چرا برایمان دعا کنید بین خودم وخدا امام رضا را واسطه میکنم ولی بازم نمیشه
    هر کی رفت حرم امام رضا ماراهم دعا کنه

  19. رضا
    سه شنبه 15 اردیبهشت 1394 09:27 ق.ظ

    در جواب به نگرس خانم توکلت لبه خدا باشته فقط یادت باشه کم توقع باشی مردها از زنی که انتظاراتشون زیاد باشه میترسن و جلو نمیان

  20. نرگس
    یکشنبه 13 اردیبهشت 1394 10:28 ب.ظ

    سلام منم دختری32ساله هستم ومجرد نمیدونم چراهرچی خواستگارمیاد جورنمیشه کارشناسی ارشدهمدارم محجبه هم هستم. خدایاخودت کمکمون کن

  21. کیمیا
    شنبه 5 اردیبهشت 1394 10:30 ق.ظ

    سلام به همگی
    خیلی اتفاقی این صفحه رو خوندم خواستم بگم اصلا ناامید نباشین من خو دم 30 سالگی ازدواج کردم وخیلی هم انتظار کشیدم اما خدا کارشو خوب بلده مطمئن باشین اگه بهش توکل کنین و ازش بهترین رو بخوایین قطعا میده فقط ناامید نباشین و به ازدواج فقط بعنوان یه مرحله از زندگی نگاه کنین واز لحظه الانتون لذت ببرین

  22. زهرا
    چهارشنبه 2 اردیبهشت 1394 10:05 ب.ظ

    خداوند ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری
    بچه ها خدا رو فراموش نکنید فقط کافیه از ته قلبتون از خدا چیزی رو بخاید منم برایه همتون دعا میکنم انشااله که به ارزوهاتون برسید

  23. fatemeh
    سه شنبه 18 فروردین 1394 02:17 ب.ظ

    سلام
    عنایت امام رضا
    قربونش برم هر هفته پیششم ازش خواستم
    به گناه نیفتم ازش خواستم خودش همه چی درست کنه
    هر چی کرمشه
    همیشه جوابم میداد
    اما العان دارم تو گناه غرق میشم
    ازش خواستم کمکم کنه همه چی درس بشه
    اما قلب تیره تارم نزاشت
    پام به چت باز شده
    کسی که تلفنی با پسری حرف نمیزد چرا باید تو سن 25 سالگی پلا پشت سرش خراب کنه
    میترسم از این بدتر بشه
    خدایا به حق این بنده ها ی پاکت منم نجات بده و بخت همه جون هارو باز کن
    بچه ها خواستگار میاد سخت نگیرین توکل کنین به خدا همه چی رو خودش درس میکنه
    در پناه خدا

  24. یکشنبه 16 فروردین 1394 03:24 ب.ظ

    سلام دوستان ایشالا ک تو سال جدید همه تون ب برکت نگاه خانوم حضرت زهرا س ارزوهاتون براورده وبهترین بخت واستون گشایش کنه٬خطاب ب دوستی ک یه نفرو ۵سال دوست دارن شما ب خانوم حضرت معصومه توسل کنید ایشالا ک جواب میگیرن وهرچی خیره نصیبتون شه ٬برامنم دعا کنید.

  25. شیوا
    یکشنبه 16 فروردین 1394 02:55 ب.ظ

    من خیلی ناامیدم

  26. جمعه 14 فروردین 1394 04:27 ب.ظ

    همه چی دست خداست. باور کنید نه به شکله که دخترا خودشون را عروسک میکنند نه به چیز دیگست. درسته دخترای با حیا دیگه خواهان نداره اما خدا بزرگه. بچه ها حدیث کسا حاجت میده. برا منم دعا کنید.دختری 29 ساله تحصیلکرده ظاهرم معمولیه خوش قد و بالا نجیب و با حیا همه میگن مریم طلاست حیفه اما نمی دونم چرا قدر خواستگار مناسب را ندانستم؟؟؟؟؟؟؟

  27. هستی
    یکشنبه 24 اسفند 1393 02:12 ب.ظ

    سلام بچه ها .منم کارشناسی صنایع خوندم و25 سالمه من چند ساله که یه نفری رو دوس دارم اما باهم هیچ ارتباطی نداریم اما من از دوران دبیرستان هست که بهش علاقه دارم وخودش خبر ندارد نمیدونم واقعا چیکارکنم شب وروزم با استرس واضطراب میگذره با خودم همش فک میکنم نکنه ازدواج کنه ومن از دستش بدم از شما عزیزانم میخوام برام دعاکنید خواهش میکنم یا امام رضا کمکم کن.نمیدونمبالاخره چی میشه..
    از اون دخترایم نیستم که بتونم برم بهش بگم اگ کسی میتونه کمکم کنه وراهنماییم کنه ممنون میشم.

  28. یکشنبه 24 اسفند 1393 07:50 ق.ظ

    سلام.به نظر من بدشانسی دخترهای ایرانی مقایسه شدن اونها با دخترها ی ماهواره است.چرا پسرها خصوصا مادرهاشون اینقدر ظاهر بین هستند؟ من دختریم که جای جوشهام کمی روی صورتم مونده بود و دیگر تحمل تحقیر شدن از طرف خواستگارامو نداشتم، صورتمو لیزر کردم وبخاطر مصرف دارو چاقی هم به محسناتم اضافه شد.من فقط ملاکم نجابتو صداقته ولی هیچکس منو دوس نداره.

  29. رویا
    شنبه 16 اسفند 1393 12:30 ق.ظ

    سلام عزیزانم.انقدناامید نباشید ایشالا هرچی ازخدا بخوایین بهتون میده مطمئن باشید

  30. سه شنبه 12 اسفند 1393 05:06 ب.ظ

    سلام بچه ها.من یه نفر رو میخواستم .خانواده ها مخالف بودن. پنج سال طول كشید خانوادمو راضی كردم.وقتی رفتم خواستگاری خانواده طرف جواب منفی دادن.كلی ادم فرستادم اما نشد كه نشد.دختره رو دوست دارم شما كه دختر هستید بگید چكار كنم؟ حتی به خاطرش چند بار كتك خوردم.ضمنا دو سال هست كه طرفمو ندیدم و دلم داره میسوزه. اون هم هیچ تلاشی نمیكنه شاید خانوادش راضی بشن

ارسال نظر

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.
نمایش نظرات 1 تا 30